uppe med tuppen efter några timmars sömn

Var som sagt på tjejpartaj igår, vilket var väldigt trevligt. Vi var 12 brudar som käkade lite småsnacks o satt o tjatade i munnen på varann -så det brukar vara ungefär.  Jag var enda nyktra i stugan o hu vilket ljudnivå det blev efter ett tag!! Tant Carro kunde inte ens gå in i rummet med stereon för det var så högt men det va det verkligen! De yngsta på festen var dock 19 år o det märktes att det va tio års skillnad måste jag säga, jag brukar faktsikt inte ha ont av åldersskillnad alls men... 
Kollade på Date på Olins et tag men kände att brösten höll på att sprängas trots pumpningen o att jag faktiskt skulle upp 7 idag o däremellan mata Lilly vid 5. Sömnbrist stod med andra ord självskrivet, ännu mer än jag redan har. Så jag begav mig hemåt vid 1-tiden o kände mig då rätt nöjd med min utekväll även om jag tyckte det va skönt att komma hemifrån, se annat folk, piffa till sig o känna på kroglivet igen. Lika skönt va det att krypa till kojs o slå igen mina blå efter en långsam färd hem i halka o sommardäck.

Behöver jag säga att jag va DÖD i morse?? Fy satan alltså, men det va bara att kliva i kläderna o åka till Sanna. O när jag väl kom upp o fick i mig kaffe gick det riktigt bra. Möttes av en lite nervös blivande brud :) Sanna lilla!!! Men vi lockade hår, snackade skit, tittade på brudbuketten, fikade o hade det supermysigt. Såå fint va det ute åxå med massa frost o när vi började va det faktiskt lite mörkt ännu -nästan julfeeling. Resultatet blev jättebra (kort kommer) o vi bestämde att vi ska ses allihopa nån dag o käka lite gott. Aldrig fel med kompisar hemifrån som man har lite förflutet med (gamla ridkompisar) , det kryllar inte av dom här i stan direkt. Tyvärr. Om några minuter, klockan tre  gifter de sig, kan tro hjärtat klappar nu :) Mitt med nästan....

John o Lilly har med andra ord varit själva typ sen 7 igår kväll o det har gått toppen. Nu ska vi dock umgås hela familjen o jag känner att det suger rejält  i godistarmen. En tur till affären kanske? Härligt med lördag, då har man en hel dag till kvar på helgen o med andra ord kan vi vara tillsammans alla tre ett tag till...

Fortsatt trevlig lörda´!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0