hålla kort

Sitter i Karlsborg hos mamsen o pappsen o bloggar idag. E här o hälsar på familjen o Rasmus...han e bara för go!!! Matilda har tagit några fina bilder på Lilly att ha på presentbordet på dopet, shit va duktig hon är. Tur att hon tog sitt förnuft till fånga o nu går media, hon kommer bli superduktig fotograf o är redan.

Hade tänkt ta Rasse o lillan o gå o möta mamma på jobbet men jag har vädret emot mig om man så säger -hällregn! Det har knappt ljusnat på hela dagen förutom när vi passerade Tibro, där sken solen. Men det gick snabbt över... blir såå less på detta! Men vad passar då bättre än att va här, äta mammas goda mat o bara mysa med tända ljus...? 
Tänk vad mycket man inte uppskattade när man bodde hemma, typ lagad mat varje dag, dessutom hittade nån (läs mamma) på vad som skulle lagas, sällskap, nån tvättade o inte minst: min familj sååå nära!!!
Kan tala om att man inte direkt åker tomhänt längre, hela bagaget e fullt o idag tog jag även med massa tvätt som jag tänkte få ren -man får inte va dum ;) Så för första gången sen lillan kom satt båda i fram, hon sov så gott där bak bland tvätten hehe! Jo, hon satt i sin bilstol...men ändå.

Nu ska jag slänga mig  soffan o invänta mamma som längtat efter Lilly i flera veckor nu. Det e med andra ord inte oss hon längtar efter längre utan bönar o ber att få träffa Lilly, o det klart , hon e första barnbarnet. Hon e redan bortskämd med massa kläder o grejer så det e tur att hon e för liten för att förstå än så länge.

Man får försöka hålla henne kort.  Mamma alltså.

Kommentarer
Postat av: josse

ni har inte sånt löshår som man syr fast eller?

2008-11-14 @ 04:17:09
URL: http://josefinebjorhed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0