smått o gott

La mig jävligt irriterad o vaknade ännu mer...!!! *MORR* !!!!

Aja nog om det, ny dag o framför allt -nya tag gäller!

Jättefint väder ute idag så en långprpmenix väntar, det e den träning, om man nu kan kalla det det, jag får just nu. Men bättre än inget ändå. Det e över 4 år sen (!!!!) jag satte min fot på ett träningspass nu så det kanske e dax att ta  tag i den biten vad det lider...men inte nu. Nån som saknar undanflykter? Bara hör av er, jag har ett par på lager :) 



Tänkte ber er om smakråd. Ska denna klännig på dopet o kan inet bestämma vilka skor jag ska ha till.
Vad tycker ni?
Ledsen för den dåliga bilden på klänningen, skitsvårt att ta själv..



 
VILKA???



Här e dopklänningen Lillys farmor sytt till henne, inga kanonbilder här heller, kantbanden glänser.. men den e såååå fin!!

     


På begäran...

        Haklappen hon fick av Dette o Erika.
                                                   "väldens bästa bordsdam" står det...

   Från Maria fick hon denna söta.....!! Hade faktiskt kollat på den själv.

Kommentarer
Postat av: Josse

vi åker ju juldan, så på julafton e vi hemma. vart ska lilly fira jul?

2008-11-21 @ 12:58:55
URL: http://josefinebjorhed.bloggsida.se
Postat av: Maria

Jag tycker de svarta skorna.



Om du har en spegel där du kan se dina fötter så kan ett bra knep vara att gå förbi spegeln, först med de svarta skorna och sen de andra. Oså kollar du vad som känns/ser bäst ut (du ska ha klänningen på dig samtidigt såklart) det kan funka :)

2008-11-21 @ 13:15:49
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: ...

Dom svarta tycker jag:D mest stil rent, och dom andra ser för somriga ut:D lycka till..

2008-11-21 @ 13:49:41
Postat av: tilda

de svarta skorna, för du sa att dom randiga var för små så dom får du inte ha.

2008-11-21 @ 14:43:45
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: nina

Hej!

Vilken fin dopklänning hon sytt till lillan.Förlåt att jag inte ringt men det får bli en annandag för det är ingen ide när alla (läs Viggo) är hemma för då hinner jag inte prata.Nu ska vi åka till sim hallen hela familjen ink en kompis till tove.

Kram

2008-11-21 @ 15:19:11
Postat av: Guchie

Jag tycker dom svarta faktiskt. Även om många kan tycka det är tråkigt. Men nej ja tror de blir ruskigt bra ihop me den klänningen :)



Söta kläder!! Ja va allt med när koftan till Lilly inhandlades. Den va såååå söt ^^

2008-11-21 @ 16:38:52
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Dom svarta :)

2008-11-21 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0