mycket

Hej sorry för mitt värdelösa bloggande, tiden räcker inte till just nu, det e minst sagt fullt ös inför dopet på lördag.
 
John repar sång, vi handlar, vår dator krashade mitt i allt, jag skriver kom ihåg-lista på kom ihåg-lista o fortfarande e inte min klädsel klar -shit!! Mitt i allt detta finns huvudpersonen Lilly själv, som däremot sover sig igenom all stress o har legat på soffan i två timmar o sussat nu. Närmare fem timmar sen snuttan åt men jag tycker det börjar röra på sig där under filten....

Äta måste man ju dock hinna med o John har nu slitit sig från pianot o gjort pastasallad som vi nu ska sleva i oss...MUMS!!

Vår dator ja, skiiiit !!!! Där slängde vi iväg några tusen idag på en ny, som jag mest ser som ett nödvändigt ont faktiskt...Men men den e rätt go....o fin :)

Mot matningen....

Kommentarer
Postat av: tilda

har ni köpt ny dator nu?

2008-11-27 @ 22:47:25
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Majsan

Kul att få livstecken från er igen! Lilly verkar vara en riktig liten prinsessa. Ha det så bra allihop på dopet!

2008-11-28 @ 10:54:25
Postat av: Karin Wallin

Det låter som att allt är som det ska!

Fullt upp med allt vad det innebär att ha en liten prinsessa i hemmet, men så roligt och underbart=)

Lycka till med dopet.

Kram Karin

2008-11-28 @ 11:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0