fredag

Mycket att stå i, därför dåligt med bloggande.

Idag vaknade vi av en liten krabat som skrattde så hon kiknade i vaggan, sånt e ju bara för roligt :) Jag minns att jag ofta sa innan hon kom att, tänk när vi har en liten här emellan oss o myser. O nu har vi en -en alldeles underbar dessutom!!! Sjukt när man tänker tillbaka... vi har trots allt bara haft henne i 10 veckor så så längesen e det ju inte, o tänk så självklar hon är hos oss nu. Myser gör vi ofta i vår säng men sova, det e jag stenhård på att det gör hon i vaggan, annars så blir hon väl som mig, som sov mellan mamma o pappa till jag började sjuan. Fy o usch! Nä hon mår allt gott nere hos sig o hon trivs jättebra i vaggan, så jag e ingen tyrann direkt, om nån trodde det. Däremot tror jag att man formar barn tidigt o då gäller det att veta hur man vill ha det. Därmed inte sagt att allt kommer flyta på så här smärtfritt för evigt, som alla bara måste påpeka när hon e så snäll... Alltid kommer kommentarer i stil med  "vänta du bara.." 
O ja, det gör jag  :)

Nu ska jag iväg till Maria o fixa hennes hår inför morgondagen när vi brudar sticker till Götet på Barbados med Magnus Carlsson, Arvingarna mfl. Kan inte minnas sist vi e tjejgänget va ute ihop !!! Höjdpunkten för mig e dock Magnus, annars hade jag nog inte åkt.. Mitt hår fick sig en välbehövlig omgång i morse så nu  e jag ljus o fin igen till de svarta kläder jag nyss inhandlade. Köpte en svart glansig tröja/klänning på LIndex o spetstights till det, sen blir det väl mian mc-stövlar med snörning eller pumps -allt efter humör! Därför bestämmer jag inget idag, imorgon kan det kännas värdelöst vet jag av erfarenhet..

Dags att mata innan jag drar....


 

Kommentarer
Postat av: Maria

mmm ska oxå dit. Magnus med Barbados kan man inte missa. Bara det att resan ner kommer ta en evighet

2008-11-14 @ 16:26:59
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Japp imorn bär det av, ska bli så skoj.. har tagit en paus i prova kläder här :)



Kram kram

2008-11-14 @ 16:37:28
Postat av: hannah

ja imorn bär det av.. tänk att även lilla jag ska lämna gårn.. det du carro!!! ;) kramen

2008-11-14 @ 18:20:45
Postat av: Dette

Ses i morron töserna!!! Fy faaan vad skoj det ska bli!! OM ni känner för en liten förfest på vandrarhemmet e ni välkomna! :) Kraaam

2008-11-14 @ 18:21:44
URL: http://www.dette.bloggspace.se
Postat av: Jossan

Skönt att er lilla trivs i vaggan ... jag fick ingen sömn alls ... Nova åt ju varannan var tredje timme så skönare att ha henne hos sig ! Men nu sover hon i egen säng, kommer över framåt morgonen ibland men ! Eget rum har hon ej än men det kommer ! Sover gott ändå !



Ha det superroligt nu, hade helt missat det där, hade vart en kul happening !



Kram !

2008-11-15 @ 14:37:02
URL: http://mammajosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0