från kladd till avtryck

Fot o handavtryck, ja det va lättare sagt än gjort kan jag tala om.
 Fötterna gick väl an men händerna förblev stenhårt knutna o inget vidare avtryck av med andra ord. Lilly va sådär samarbetsvillig o tittade på mig med en blick som sa mer än tusen ord hehe. Vill hon inte så vill hon inte.  Desto roligare va det dock när vi tvättade av färgen tyckte hon ... Men nu e det gjort iaf för ett tag, kan gissa att man tycker dessa e jättesmå om ett tag o då vill ha nya, tur att jag då gjort det en gång o vet :

1  Ha Lilly naken, bara blöja (som blev svart den med :)
2  Ha oömma kläder själv  (tur tröjan jag hade nu va i "kladda o släng-läge")
Händer =mission impossible !!
4  Ha ett oömt badrum som tål färg på skötbord, handfat, golv o handdukar !!!

Jag tillägger att Lillys mamma e lite kladdig av sig....




Såhär blev det.. (ingen aning vad kladdet i högersidorna e för det syns inte i verkligeheten. Faktiskt! Skumt.)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag tyckte att de blev jätte fint... Tro du ska satsa på ett yrke som dagisfröken du verkar ju tycka att det är underbart med kladdiga barn ;) kram

2008-11-07 @ 15:07:50
Postat av: Josse

vilka söta fossingar... nu har ja köpt dop presenter till henne. hoppas bara ni inte redan har detta elle att nån annan oxå köpt samma. ja o mamma planerar att köpa flera saker så Lilly får nog räkna me att inte få några mer presenter 10 år framöver ca.. haha.. men hon är värd detta.

på kortet du skicka ser hon ut som en liten raggare... en pojke oxå... haha. trollungen

2008-11-08 @ 12:43:27
URL: http://josefinebjorhed.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0