vilket tjat det kan bli..

Ingen magbild idag, vi har glömt ta nu i två veckor, skärpning på den punkten! Så än så länge slipper ni som tycker "sådär" :)
Tydligen kör jag på Våga Vägra Mammakläder, linnet köpte jag på Öland bara i större storlek. Skönt så länge man slipper ta till mammakläder -måste man bli tant bara för man blir tjock om magen undrar jag?! Bättre upp tack!



Börjar bli lite tjatigt på jobbet nu när fler o fler märker att jag inte bara har gaser i magen eller blivit småfet. "Aha ska du gå hem, vem ska klippa mig då? Herregud, då vet jag inte vad jag ska göra"? Mm, vad skoj att du gläds med mig känner jag bara. SUCK. Va trött man blir på fok ibland alltså.


Kommentarer
Postat av: tilda

jag är glad att jag ska bli moster.
om du menade så, jag fattade nämligen inte :) hihi.

2008-05-06 @ 20:55:26
URL: http://www.ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0