till nån annan än mig själv...

Shoppade lite på lunchen, dock till nån annan än mig själv.....




image344



När min kära sambo kom hem o sa att han skulle gå å träna tänkte jag: a gör det du, jag ska ligga i soffan. Men sen kom samvetet ikapp mig efter att inte ha rört på mig på flera månader (!!) Tog tag i saken o har nu vart på promenad i en halvtimma ungefär. Det e ju så gott när man väl kommer iväg, varför e man då såå seg att göra det? Ska försöka  göra en sväng varje kväll nu, jag behöver det även om jag känner att ryggen o höfterna tycker sådär om att gå i den takten jag vill. Men det e faktiskt enda gången jag känner av det o därför ger jag tusan i det o går på.
Jenny skrev häromdan o föreslog att vi skulle gå på yoga, nåt som jag aldrig testat o tycker verkar vara lite hokuspokus. Men idag bestämde vi oss för att kolla upp saken närmre o ev börja på det. Herregud, man kan inte bara säcka ihop! Det e ju ingen sjukdom. O testa nåt nytt har ingen dött av.

En liten märklig grej..
Idag har jag haft känslan av att mitt skinn e för litet för mig, jag behöver större :) Som det stramat!! Ville bara knäppa loss magen o ställa på marken.

Som sagt, lite märkligt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

är det samma märke på mössan som på spjälskyddet och påslakanet? Kram mamma

2008-05-15 @ 19:21:15
Postat av: annika

o,vilken fin mage du har fått.kram

2008-05-15 @ 22:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0