onsdag 21 maj

                                                         Onsdag 21 maj


* Jobbat med mina godingar Åsa o Emelie

* Gjort upp eld o grillat korv med John o Lenny. Härligt !!

* Kört en diskmaskin (intressant va?!)

* Pratat med Ann i telefon. Ibland e det gott att prata av sig, det blir så sällan nu. Man känner ju varann väl som tur e efter alla år. Sex år har jag vart på salongen i sommar !!!!! *Vart tog tiden vägen*

Dagens fråga:
Undrar hur effektiva de e som e sysselsatta i min ansökan om havandeskapspenning förresten, med tanke på att det aldrig kommer nåt svar. De jobbar inte världssnabbt på Försäkringskassan alltså...

" Öka farta´ sista kvarta´ " !!!!!!!!


Det e vad jag hunnit med idag, det känns som dagarna bara försvinner tycker jag.  O nu e det dags för en dusch o sen i säng. En ny dag väntar, har jag hört...


Kommentarer
Postat av: Hannah

men carro du vet väl att alla sådana där ställen jobbar i snigelfart :) tycker det är dåligt med magkort *saknar*

Hoppas allt e bra o att ni hinner med en fika snart med oss från landet... kram

2008-05-22 @ 11:39:35
Postat av: Dette

Jasså så du har spanat på lillebror i "fin tidningen"! Det var inte illa det inte... :)
Grilla korv lät mysigt!
kram

2008-05-22 @ 11:45:11
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Dette

Ey du måste juh kika in min "nya" sida som jag knåpat lite på... egentligen "gamla" "flickanochhon" men med lite nytt "skal"... :)
Kram

2008-05-22 @ 16:20:46
URL: http://www.ontheroad.info.se
Postat av: josse

michael e som vanligt inne o läser din blogg. han påpeka att man säger "takta" o inte farta! så nu vet du de.

2008-05-22 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0