magbild o ifylld utväxt

Nya bilder på en växande Carrobarro... Vecka 26 -alltså e över hälften av tiden gjord, nästan med råge!

  

image325

Idag har jag äntligen slingat i min utväxt som jag lidit av de senaste tre veckorna -härligt. Som en ny människa! Ska ta John imorron så vi e fina till begravningen på fredag. Nu e det bara klädproblemet kvar även om jag vet att mormor hade sagt att "ta nåt du trivs i" ungefär.... hon va inte de stora tillställningarnas dam o hade tex aldrig färgat håret en enda gång. Undrar hur många i vår generation man kan säga det om när den dagen kommer... Hemska tanke o få gå i sin egna hårfärg.

Nu e det dax för bingen o en hög tidningar blandat me min nya bok som jag fastnat i.

Kommentarer
Postat av: Dette

Fin du e gumman! Söta magen syns ordentligt juh! Hm... lite tråkigt att man inte fick se den IRL men det kanske blir en annan gång? Vi får väl se om man hinner innan eller om man får träffa lillen då i stället! :) Kraam

2008-05-08 @ 08:07:00
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Jossan

Åh så fin du är !

Börjar mer o mer tro att det e en pojke där inne .... tycker det ser ut så men mycket e ju myter :-) ! Mitt huvud har nog sagt flicka hela tiden ! Ja hur som helst så visar det sig ju :-) !

2008-05-08 @ 09:19:55
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: hannah

gud vad fin du är....
du har ju verkligen bara lagt ut över magen...

Hur känns det inför i morgon. jag vet ju att du hatar kyrkor. Ta hand om er. kram

2008-05-08 @ 13:05:28
Postat av: tilda

vilken söt mage du har fått nu :) hihi.
vi ses väl snart?

2008-05-08 @ 14:32:15
URL: http://www.ttildus.blogg.se
Postat av: carro

dette:tack men det klart du ska få se den live!!!

Jossan: det e typ bara jag o Johns syster som tror tjej :)tack!

Hannah: nja det e nog lite varstans känns det som, men man får va glad att det inte e mer :S

Tilda: tack va snäll du är. vi ses ju imorg stumpan!

2008-05-08 @ 20:15:32
URL: http://www.caroline79.blogg.se
Postat av: Annika

Vad fin du är...ska tänka på er i morgon...kram

2008-05-08 @ 22:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0