avslappnigsskiva

Sådär ja, då har tre bröd med tacos slunkit ner i magen. Mumma! Tog en snabbhandling efter jobbet o har bara hunnit äta så e klockan snart halv nio -fasen va kvällarna går fort. Men ett gott med det, snart e det Desperate som slutade skitotäckt sist. Spännande spännande!
Har känt mig ungefär hundra kilo tung o slö idag, får tro det e tillfälligt så det inte e järnvärdet som sjunkit. Men trötta kan ju alla va, vissa dagar e bara såna...

Åh vad jag gillar min avslappningsskiva förresten....har kört den två gånger nu o tro det eller ej men jag slappnar verkligen av! Första gången gjorde vi den tillsammans o gissa om jag hade en sovande sambo brevid mig :)
Ett bra tips från vår goa barnmorska Kerstin som John tog fasta på o beställde.... Ska köra den så ofta jag kan e mitt löfte.




(tryck så kommer du till www.jordmor.se)

Morgonrocken e på o soffan står klar. Nu kommer jag!

Kommentarer
Postat av: Dette

Gött.. Jag tror den där avslappningen är nödvändig för dig min "stirriga" vän!! Ta hand om er... Här ska det dundras båt i dagarna 3! :) Take care
Kram

2008-05-14 @ 12:06:46
URL: http://www.dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0