vår söndag..

Idag blev äntligen sminkkusen av!! Det va superskoj. Fick ju massa produkter o köpte lite åxå, precis som jag trott. Så nu ska jag försöka göra mig riktigt snygg :)

Festen igår va..intressant, kände ingen där men träffade de i bandet o de varkade trevliga allihopa. Jättegott käk va det åxå, kall pastasallad, kyckligfileér, olika sallader o massa annat gott. Matvrak som jag e så tog jag om två gånger hihi.  Som tjej anses det ofta lite märkligt  att äta lika mycket/mer än sin kille men så e det i vårt fall, inget mer med det, men ibland kan man känna sig lite....annorlunda :) Kom hem framåt två o sen åkte vi till TRollhättan för min kurs på dan o på hemvägen va båda supertrötta. Jag somnade som vanligt o vaknade av en knuff att jag skulle hålla honom vaken. Hm, inte min bästa uppgift direkt, jag om somnat vid ratten flera gånger! Men vi kom hem välbehållna båda två. Fasen va otäckt det e när man blir så trött alltså, så ögonen bara far igen!!

Såg förresten Wallander Mastermind nyss men jag satt mest bakom kudden o gluttade fram tyckte jag. SHIT så spännnade den va, sånt klarar inte jag av! Men så bra! Men tycker fortfarande det känns olustigt att se Johanna Sällström på tv o veta att hon inte finns  idag, fy så hemskt!!  Huja! En skitbra skådis va hon.. Alla har säkert redan sett denna men som sagt, vi e inga filmfreak. Dessförinnan va det Köping, nåt som man INTE missar. Sista programmet tyvärr men hoppas hoppas att det kommer igen. Tobbe e ju bara störtskön!!! Kommer sakna det... Undrar hur det går för Mats nu när han flyttat...hela femton meter från de andra hehe! Som sagt, såååå underbara!

Nä, han brevid mig i sängen somnar väl snart... Lite märkligt att vi lägger oss typ samtidigt nu för tiden...men mysigt.

Time to go to bed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0