tragiskt

John e ute med jobbet ikväll så jag satte mig vid tv:n o börkjade se Efterlyst men huuu, jag fick avsluta den grejen. Som första inslag va såklart mordet på barnen i Arboga. Hur ändå in i helvete kan man gå på två små oskyldiga barn?? Jag hörde morfar till dom berätta om sina känslor o vad han sett när han kom dit, men det va bara för mycket, klarar inte sånt. Stackars krakar!!
Pappan till barnen e  alltså släppt o helt fri från misstankar. Herregud, tänk om det nu verkligen inte e han som mördat och  det har stått i varenda tidning i princip att det e han. Hela hans liv lär ju va förstört av anklagelserna o det lär va nåt han får bära med sig jämt! I så fall e det ju fruktansvärt att få en sån sak i ansiket mitt i all sorg. Skulle det dock vara han, eller vem det än är, så hoppas jag den människan får lida så in i h-vete i finkan, för alltid. Tänkte först skriva att de skulle göra samma sak med honom/henne men då slipper ju idioten lida.... Blir nästan full i skratt när de varje gång nåt tragiskt händer ska "undersöka om den skyldige har psykiska problem o behöver vård". ÖÖÖÖHHH ??!! ...tro sjutton han har psykiska störningar , ingen normalt funtad människa gör väl nåt sånt?! Nä straffa idioterna för tusan, det e alldeles för slapphänt i Sverige.
Så, nu tror jag att jag har gnällt klart för ikväll.. Hoppas nu för guds skull att mamman överlever, hon vet ju vem det var.




ÅÅh imorron e jag ledig o då vet ni vad som gäller: ingen väckarklocka! Blir nog en lugn dag hemma innan vi åker till Karlsborg o firar vår fyra dagar långa ledighet. Underbart, jösses va härligt alltså. Vet inte när jag va hemma sist, det känns som det e jättelängesen.

GLAD PÅSK o kör lugnt...

Kommentarer
Postat av: tilda

du kan tjata på mamma om att vi kan äta taccopaj när ni kommer för det har jag velat ha länge :)

2008-03-20 @ 22:56:57
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Anonym

ja d ska vi göra

2008-03-20 @ 23:20:55
Postat av: Jossan

MM det e fruktansvärt ! Grät o grät o grät när jag hörde d och Efterlyst var hemskt :-( !

Hur mår du och den lilla magen? Underbart va :-) ???

Kramis !

2008-03-21 @ 07:43:57
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0