stackars morsa!!!

                         En dag helt för mig själv...

Trodde jag skulle njuta av att nån annan än jag gick upp o skulle jobba, men istället låg jag o kände att nä, jag ska nog upp snart jag med.. Men icke, jag låg kvar o somnade så småningom om o vaknade kvart över tio! Det ni! Men jag va vaken några gånger emellan.. Varför ska man upp å stånka på sin lediga dag -det där har jag aldrig förstått mig på.

Sen har jag fikat med Maria på stan o tjatat lite mer skit o kikat på folk. Hon va tyvärr tvungen att åka efter ett tag men jag satt kvar, så skoj att titta på folk tycker jag. Det finns alla sorter, det kan man lugnt konstatera även om man bor i en liten stad.
 När jag satt där så gick en mamma med två barn förbi o den ena ungen va något missnöjd med mammas beslut  att gå hemåt. Så ungen slänger sig på golvet o skriker o sparkar som en galning, o när mamman bara ignorerar henne o fortsätter gå så skriks det ännu högre så hela fiket stannar upp. Till slut vänder morsan högröd i ansiktet, tar ungen i ena armen o släpar iväg henne, benen tänkte hon knappast gå med. Sen slänger hon sin något tjuriga unge i vagnen o går o bara säger  "nu e det bra!!" med bestämd ton :)  Jag lovar att varenda kotte på fiket satt o såg detta o de flesta hade sen detta som samtalsämne.. Stackars morsa, men jag tycker hon gjorde helrätt även om hon sålart skämdes ihjäl när ungen skrek över hela gallerian o detta utspelade sig precis framför alla oss som trodde vi skulle fika i lugn o ro!
Det såg rätt hårt ut men vad fan skulle hon göra liksom, skulle ungen bestämma eller??Nä, heja morsan!!!! Inga bortklemade ungar! Men shit så svettigt o pinsamt !!!!!!
Vet en kompis som får göra typ samma sak varenda gång de e o handlar, det beundrar jag henne för, tror alla förstår!!!



Nu ska jag fixa lite käk för snart kommer min "Svensson" hem efter en hård arbetsdag, man får bjuda igen lite efter de tre åren han har gjort det :) Frågan e som vanligt VAD ska man äta???? Åter igen dagens i-landsproblem. Men, dock ett problem! Särsklit när det e jag som srår vid spisen, ingen kock direkt :S

Kommentarer
Postat av: Hannah

ååå vilket fint kort *eller inte* de var på brudarna som var på besök....

Hur känns det att ha en svensson?
ha de gött kram på er..

2008-03-04 @ 16:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0