resa....åh!

Idag stod storhandling på schemat efter en dags slit för oss båda. Efter det har vi hunnit käka lite innan vi såg att vår nya boxer kommit till affären en bit bort, så John ilade iväg direkt innan han skulle gymma. Vissa orkar mer efter jobbet än andra... :S Jag prioriterar soffan högt jag. Säkert nåt manfår betala dyrt för en vacker dag... Just nu e jag beredd att betala det.

På tal om vackra dagar, idag landade min mor i Egypten för en veckas semster o hade kanonväder o fint hotell. Det e väl det bästa som finns eller?!  En utlandsresa!! Man har inga bekymmer, klockslag spelar ingen roll o ens största "bekymmer" e vad man ska äta på kvällen typ.  Mm, det e liiivet!!!   O det livet e rätt lätt att leva. Alla som nån gång vart utomlands med mig vet att det e något jag upprepar ett otal gånger varje gång man ligger där på plajan o ser ut över ett turkost vatten..... DET E LIIIVET!! Så önskar jag man kunde ha det oftare.

 Egypten


Jag e en sån som tvångsmässigt måste läsa bloggarna från melodifestivalen o för ett tag sen läste jag Charlotte Perellis. Hon o sönerna hade vart på vårpromenad o bilden e tagen exakt där jag gick vareviga morgon, utmed vatten strax utanför Djursholms centrum. Typ exakt utanför Björn Ulveaus ö :) Snacka om flashback!! Undrar hur många gånger jag o Adam matade änderna där innan jag fick nog o ville hitta på nåt annat efter fem minuter :) Mindre intressant för er men jag tyckte det va skitkul hihi.








Kommentarer
Postat av: Jossan

Egypten e rätta stället för sol och bad verkligen, var ju där 2005, urskönt ! Men viktigt att man hamnar på bra hotell för försäljare och sånt e rätt jobbigt !

2008-03-05 @ 06:07:06
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0