överby igen

Kurs idag...trodde jag ja! några min innan jag skulle åka hemifrån ringer de o säger att hon som skulle ha den e sjuk. NEEEEJ!!! Men frisör som man e så vet man att alla kan bli sjuka, även vi som har tider uppbokade. Sånt styr ingen! Men jag fick ny tid nästa sön så vi får hoppas på bättre tur då.

Det blev dock en shoppingdag med tillhörande fika ändå med allihopa. Det enda jag köpte va en knallblå top på Gina, va inte i köpartagen alls idag.. Sen har mamma o systrar varit med hem till oss o vi fixade till lite kyckling, ris o sås,  o mamma blev klippt innan sin resa till Egypten på tisdag. Jag e inget avis alls :( Konstigt, det e alltid 120 knyck när vår familj e i farten, alla babblar, allt ska ske nu o det blir allmänt kaos på nåt vis... Jag e lika förvånad varje gång, fast jag levt med dom i snart 29 år. Men det e väl så vi är o tur e väl att alla e olika! :)



Ska strax se mina godingar i Köping när John kommer från studion, han e o tittar på nån sådan här i närheten med några grabbar han lärt känna. Men nu e iaf det sista spelningen gjord o han börjar sitt "vanliga" jobb redan imorron. Då får jag ligga kvar i sängen o göra det jobbigt för honom att gå upp, som jag haft det i tre år hihi! Jag har ju mina lediga måndagar kvar, men det känns ganska meningslöst nu, jag har haft det för att vi ska kunna ses o ha nåt liv ihop när man har ett så speciellt sådant som vi har haft.......Vi får väl se hur det blir i framtiden...



Vår boxer har sagt upp sig så nu har vi bara fyra kanaler o jag som typ alltid tittar på 3an eler 5an! Hoppas den kommer imorron eller nåt, blir tokig snart! Det e ju Gynning på tis jpå 5an o Sjukhuset på 3an...

BYE


Kommentarer
Postat av: Lenny

He he.. Då köpte jag ju mer grejjer än du!
2 linnen och 2 kuddar fick jag med mig hem.

Tack för i dag!

2008-03-02 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0