ny färg

Kom just från salongen efter lite slit med våra egna hår ikväll. Nu e jag mer isigt blond, lite kallare om ni förstår. Till nya frillan passar det bättre.. Typiskt nog va batteriet i kameran slut så bilden uteblev.. jag trivs jättebra! Det sista har jag vart mer beige men nu när vi förhoppningsvis går mot ljusare tider tex vår så blir det lite skojigare med detta.
Kom just innanför dörren o inväntar John när han nu kommer från repet, jag e vrålhungrig. Men det e ju mysigare att äta ihop.. Såå sugen på yougurten jag köpt, "delikatessyoughurt vanlij" !!!! Supergod, testa den om du inte gjort det, du missar något!  Käkar den varje dag jag  :) Nyttig? Nja.

  GOD!!

Idag kom åxå något vääääldigt välkommet: LÖNEN!! Satt som en smäck!!! Tänk om man slapp betala räkningar utan fick njuta av de pengarna man slitit sig till. Hett tips från coachen.

Kommentarer
Postat av: mamma

gå till Lidl och köp deras vanilj youghert, det är derkligen god odh mera i. finns i jordgubb och persika också tror jag.Hälsa lillen kram mamma, hälsa även John

2008-03-25 @ 23:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0