mellis

Åh vilken skojig lördag!! Jobbade först till 12, sen åkte jag ut till Marith o Cissi o fikade o tjatade lite skit. Vad mysigt det e att ses bara tjejer ibland -dessutom e vi lika babbliga alla tre :)
Ikväll kommer  Hannah o Maria till mig o myser o ser mellis.  Lite snacks åxå kanske?? ;) Jättelängesen vi tre sågs, måste va minst ett halvår sedan, alla har haft sitt liksom.. Men ska det äntligen bli av!! Jag hoppas komma ihåg att ta några bilder o ladda upp här sen..

Imorron e äntligen sminkkursen -som jag har längtat!! Mamma o mina systrar kommer åxå till Överby o jag ska hämta Lenny o John vid bussen så de åxå får en shoppingrajd. Faktiskt Lenny som va lite sugen på att gå i affärer igår. Så vi bir ett gäng :) En rolig happening det med!!

Sitter just nu o kollar i lite olika kataloger, jag får ett sånt ryck med jämna mellanrum o då kollar jag allt.. Har dessutom beställt några till på nätet nu, så tidningshögen fylls på.. Plötsligt kommer man på att man "behöver" vissa saker man knappt tänkt på innan. Hm, kanske det som e syftet med att det görs kataloger rent av ? ;)




När vi gjorde service på vår bil för ett tag sen så tyckte servicekillen att det va en kanonfin bil, det fanns bara en sak att anmärka på o det va nåt med nån spindelled. Så nu i veckan tog John o kollade upp saken. Billigaste stället i stan skulle ha 4000kr för att åtgärda det felet. Så fan heller!! Så han åkte till märkesverkstan o vips så hade vi fått nya spindelleder -helt gratis! Det ska va John till det, han lyckas fan med det omöjliga ibland! Därmed tjänade vi enligt mig 4000 spänn hihi!

Trevlig lördag go vänner!!









Kommentarer
Postat av: tilda

har du lärt dig kameran?

2008-03-01 @ 19:03:01
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Maria

John kan allt ;)

2008-03-01 @ 22:26:01
URL: http://www.mariachen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0