helg o rep

Så kom den äntligen -fredagen!
Har haft Lenny här på lite snabbkäk o avlämnande av trummor.  Nu ska vi slå oss ner i soffan o se Let´s dance för, tror jag, första gången ihop :) Imorron e det sovmorron för mig, helt underbart. Ska fram på stan o fika lite o gå i affärer tänkte jag, innan vi ska gå o äta på stället där John ska spela på kvällen. Ska se om jag hittar nåt att ha på mig, finns inget skoj i min garderob alls. Jag har fått för mig att jag vill ha nåt knallgrönt, gillar den gröna som e mycket i affärerna nu..och orange. Lite roligt mot allt det svarta.

Just nu går "Dag efter dag" med Kicki för fulla muggar här, övning på gitarr vettni :) Som om jag inte kunde den innan ;) Det e schalgers för hela slanten nu inför stundande spelningar april o framåt, nånstans i Dalsland. Dessutom e vårt data/musik/sova över/alltiallorum fyllt till bredden ev diverse instrument, stativ o fodral (jag veet, det heter case!) men lite ska säljas av vad det lider, vi har trångt ändå. Men som det e nu så får det vara såhär. Vi har ju  draperi in hit, vilket e tur :) Känns som hela vår lägenhet behöver en stor urröjning, det måste vi  bara ta tag i snart alltså!!  Men jag e ingen stor ordningsmänniska o därför får jag mer panik över dammet än kläder o grejer överallt, tills jag får psykbryt o bara tar tag i det NU :) Hoppas den dagen kommer snart !!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0