"att göra lista" lördag

                            Idag ska jag .....

STÄDA !!! (Tyvärr inte den storröjning som skulle behövas)

Gå på stan o hitta nåt till kvällen.

Ev tvätta.

Spelning o mat ikväll.



En viss jägare gick upp 5  i morse o sen har jag knappt kunnat somna om, så irriterande. Vår katt har hållt mig vaken hela natten känns det som, han tuttar ihjäl mig snart. Aha tänkte jag, maten e slut det e därför han e extra gosig men han hade kvar, så han va väl bara enormt kelsjuk... Då e det tydigen bara jag som gäller, men annars när det handlar om vems famn han vill upp i, då e alltid Johns skönast. Vissa hävdar att det e en hund vi har o jag e snart beredd att hålla med :) Åh, "någon" la sig just över tangentbordet....

Nähä, nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0