"att göra-lista"

Ny dag, nya uppdrag varav två nu e uträttade. Har vart på lab o tagit stick i armen o än en gång suttit i kö till Försäkringskassan. Hade plats 342 från start, det känns ju som ett skämt. Hur fasen kan det va så varenda gång man ringer dit??  Nästa på listan blir packning åt mig o katten, sen om jag hinner ringa runt i Sverige efter den berömda kostymen åt John o sen jobb kl 14 till 18. Dagarna fylls.....

Imorron bär det av mot Gotland med färja kl 21, så vi o katten ska packa oss iväg mot Oskarshamn i tid... Det e inte hans favvogrej direkt att åka båt bland stora hundar, fåglar o allt vad det är men han får vackert finna sig i att sitta i sin bur 7 timmar minst....han e härdad.
 Nästa helg däremot, ska min snälla mamma o pappa komma hit till honom så vi slipper ta med honom till bröllopet..det orkar jag bara inte. Han har det bättre här hemma faktiskt! Men ibland går det inte att lösa. Det e bara att vänja sig, sen ska vi kånka på katt med tillbehör plus en bebis med alla grejer det bär med sig, så det e bara att gilla läget o se bilen fyllas  :)
Men innan dess ska jag städa av lägenheten, mitt eget påhitt efterson det e underbart att komma hem till städad lya!!! Visst e det så?

Nu håller vi en tumme på att det midsommarvädret vi brukar ha lyser med sin frånvaro o släpper fram lite sooool  på våra blekfeta kroppar ..



Kommentarer
Postat av: tilda

bara mamam och pappa? inte jag? :(

jag ska med!!!!

2008-06-18 @ 14:59:43
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Nina

Hej!

Vill bara passa på att önska er en trevlig midsommar. Vi ska vara i Kolboda och sova två nätter i en friggebod. jag lär väl vara något ledbruten sedan. Är ju inte så smidig om man säger så:-)

Men det ska bli jätte kul ialla fall. Hoppas nu att det blir okej väder. Hälsa till alla där på Gotlandet som jag är släkt med.

Kram Nina

Ps: Vad fin du är i klänningen som du ska ha på the wedding..

2008-06-18 @ 18:59:36
Postat av: carro

Tilda..såklart får även du åka med om du vill, dummer!pöss



Nina: det samma!! ska väl inte bli nåt höjdarväder men det blir skönt att bara va ledig. jag ska hälsa!! tack, jag trivs jättebra i den men den står ut lite nertill, av nån anledning :) Kramar Carro

2008-06-18 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0