onsdag

Hämtasalladen e uppkäkad o packningen e på trekvart....som det brukar alltså, jag orkar aldrig göra färdigt. Varför e  det så?? Har vart sån sen jag va liten, drog jag väl  igång o städade mitt rum så åkte lådor o garderober åxå med o sen ledsnade jag efter hälften o jag gissar att mamma fick fortsätta.. :) Tydligen har jag kvar det draget.....skillnaden e väl att nu fortsätter ingen utan jag får göra det själv ändå. Tyckte det va roligare att leta massa gatislänkar på nätet -gratis e gott vettni o nu har jag hittar några.


Innan jobbet idag gick jag in på Lindex rea o fyndade lite smått. Det e så roligt.....



Nu börjar matchen snart o innan dess måste packningen va klar. Tjuren vid hornen alltså...

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hittade du kostym t John?

Vilken trist avslutning på EM för Sverige!

Trvlig helg! Vi ses nästa :)

2008-06-19 @ 08:19:04
Postat av: Dette

Dåliga e bara förnamnet!! Hur faan kan man gå ut på plan och inte vilja spela mer än sådär när det e så mycket som står på spel??? helt sjukt Kram

2008-06-19 @ 08:39:42
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: carro

Majsan...nej tyvärr inte..typsikt, vi får hålla en tumme på att Visby kan ha den. Ses nästa vecka som sagt :) KUL!!



Dette...a satan, man kan ju iaf försöka när man får äran att dra på sig landslagströjan tycker man.

2008-06-19 @ 13:54:18
URL: http://www
Postat av: Frida

Gulliga kläder!! Eddie har en sån molnoverall i storlek 80, det kan ni låna när Draken har växt till sig... ;-)

2008-06-22 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0