the wedding

>Då har vi vart på ett jättefint bröllop med  fin brud o brudgum, så bra sång o både roliga o tänkvärda (snyftiga) tal.....
Sov hos det blivande brudparet till själva dagen D....som åxå har en kille på drygt ett år, som tyckte det va dags att gå upp halv sex på morgonen. Gäsp! Jag som tyvärr e sååå lättväckt hade dessutom vart halvvaken vid 3 när han gnällde till lite o såklart vart uppe på mina nattliga toabesök, vilket gjorde att jag va lite småseg ... Men vid 7 gick jag upp o tog en dusch innan vi satte igång med Fridas hår o därefter lilla Mejas... :)

John mfl spelade under kvällen o sångare både då o i krykan va Håkan Windahl som vunnit Sikta mot stjärnorna som Tommy Körberg. När han sjöng första låten i jrkan kan jag lova att inet ett öga var torrt.
 I alla fall inte mina.

Lite bilder från dagen.....

           

          

       (vet att det e på snedden men ändå...det e sååå fint)



Kommentarer
Postat av: Dette

Ååå vad fint det ser ut! :)

Håret ser juh toppen ut!!

Kram

2008-06-30 @ 11:52:26
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0