onsdag



Idag har jag fixat så jag e ledig halva dagen före midsommarafton o kan åka till Gotland då. Så nu e det bara för John att se till så det e ok på hans jobb, sen e det kirrat. Kåven får åka med på ett hörn.. Det känns bra, blir härligt att komma dit även denna midsommar, tror det e tredje året vi e där över den helgen nu. Bäst vore om han även kan få fri måndag (jag har det) men det går ju ändå...
 Vi håller tummarna att det ordnar sig !!

Ska nu ta tag i tvätten från igår o sen kolla runt lite på nätet efter den berömda vagnen som just nu engagerar alla i vår omgivning. Haha! Det e ganska komiskt, de flesta (tex vissa i min familj) har tyckt den e jätteful....till nu. Även om det inte skulle fått mig att välja en annan så e det ju roligt om de tycker den e fin. Svårast på fronten e såklart mamsen :) Men det överlever jag väl.... 
Därefter besöks sidorna i sedvanlig ordning: Tildas blogg, Josses blogg, Blocket, Zaras blogg, Familjeliv, Eurotrader, Aftonbladet, Expressen. Lite varning för  autistiska drag  där, att man gör det i samma ordning jämt. ;)


Ha en trevlig kväll i solen...det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0