fina låtar

Är väldigt sällan på Youtube men idag fastnade jag än en gång på den låt som jag lagt upp här tidigare o aldrig får nog av ... Om o om igen lysnnar jag.
Om nån sjöng den till mig, a då vet jag inte vart jag skulle ta vägen, på riktigt..  SÅ FIN alltså!!


Funderade först på ett kommande dop men den passar inte där hur gärna jag än vill.....

http://www.youtube.com/watch?v=M6IGN7GYpRA&feature=related

Lyssna o njuuuut.

Om jag nån gång gifter mig kan väl någon som har sången som gåva ha den i åtanke ?? ;)


Här e ytterligare en fin, om än inte i samma klass... Fin text.


http://www.youtube.com/watch?v=Ff4g_3Vrgi0&feature=related

Kommentarer
Postat av: Dette

Röntgen gjorde de samma dag som det hände, men det syns juh inget där vettu! Ska kontakta en sjukgymnast och se om den kan göra nått... Bara hålla en tumme! Kram

2008-06-18 @ 07:43:31
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: ann *jönköping*

ååååh.....den är såååå fin juh!!!! me like Om jag mot alla odds skulle bli gift så står den högst upp på listan! Funderar på att anlita nån gammal avdammad dansbandssångare asg

Skönt att du och barnet verkar må bra! Måste vara skönt att gå ner på halvtid, kan INTE vara skönt att stå upp hela dagarna..... Ta hand om dig och lilla familjen! kramisar

2008-06-18 @ 13:20:47
Postat av: Frida

Sara Lövgrens låt kan du spara till dopet, för den är skriven till ett barn - hennes dotter Leja! Den är jättefin! Du är allt är också jättefin, men ska ju enligt vår solist sjungas av en kvinna... Den sparar vi till Er!! :-) Ha det gott på Gotland! Kraam

2008-06-18 @ 19:29:52
Postat av: carro

Dette..usch, stackare. hoppas verkligen du får ordning på det där!!!



Ann...hej e du här o snokar ;) ja jag älskar verkligen den...sjukt fin! ja hyr du in en sån så får du "moovesen" o allt hahaha!!! ja det blir supergott att göra halvdagar nu, man blir inet mindre direkt kan jag meddela ;)

KRAM



Frida... ja just det ja, det minns jag nu. Leja va ju lite komiskt då ;) Om en kvinna ska sjunga den så kan ju Zara känna sig lite manad den dan hihi..pik pik Ha en bra midsommar o ta igen er innan allt ståhej, sen kommer vi ..IGEN!!! :))



2008-06-18 @ 19:58:44
Postat av: Zandra

Du är allt är en av mina absoluta favo låtar oxå.. så jag säger som du, skulle nån sjunga den till mig så... trevlig midsommar!

2008-06-19 @ 15:31:08
URL: http://permozandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0