dreams...

E uppe med tuppen även fast jag börjar 12 idag....har sovit skitdåligt i natt o drömt att förlossningen satte igång o krånglade som f-n. Det satte väl lite hjärnspöken i rörelse igår antar jag.... Shit vad man har att tänka på!!

Ska till barnmorskan nu o lämna urinprov, kolla hjärtljud o mäta....det vanliga alltså.  Så det e bara till att hoppa ur morgonrocken o fixa till sig efter duschen, för  direkt efter det e det jobb som gäller till 18 ikväll, utan lunch.....
Men from onsdag kommer jag göra halvdagar o det känns skönt faktiskt. När det pappret skrevs i så kände jag lite att " äsch det går säkert att jobba in i det sista" men nu börjar det kännas alltså. Får sammandragningar så fort jag böjer mig ner o stressar för mycket.

Inget roligt alls för en som alltid e i farten. Men, bara att gilla läget för nu styr inte jag längre....

Kommentarer
Postat av: Dette

Kan tro att "stirriga du" har lite problem med det där lugna tempot! Attans... men men jag tror bara att det e bra för dig att vara tvungen att ta det lite lugnt! :) Kraaam

2008-06-16 @ 13:06:45
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0