blaj

Efter samtalet idag e äntligen min havandeskapspeng klar o då även mammapengen. Bara att skriva på pappret som ska komma imorg o skicka tillbaka. Fasen va grejer man ska dona med jämt, det e en djungel! Men det känns iaf jätteskönt, det har vart ett evigt krångel hit o dit. Nu e det "bara" det berömda e-leget kvar, som verkar vara ett kapitel för sig. 

Vad glad jag blev  när jag kom hem - vagnen har kommit!! Så den ska jag hämta ut imorron så vi kan snickra ihop den när John kommer  hem på lunch. Därefter e det åter dags för vår kära föräldrakurs. Spänningen e oliiiiidlig ;)  Haha .. Förhoppningsvis e jag mer positiv imorrn, efteråt.. men bli inte förvånad om så inte e fallet.

Så kom även det som ett brev på posten. Jag snackar om regnet, på samma utsatta dag som förra året -studentdagen här i stan!! Det finns ju fan inte!! Bara att hålla en tumme på att det inte fortsätter regna tills nästa sommar, som det blev sist.... Vi tappade hakan alla på jobbet när vi tittade ut o såg det.

Nähä, nu ska jag bege mig mot soffan o käka Start o mjölk -MUMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0