bilder

 Åh vad jag vill va i Karlsborg på sommaren!!! Men så e det väl - hemma e alltid hemma.

På tal om annat, här e lite bilder från veckan som var...


               1                                         2                                 3
!                          
     4                    

1... vi var ute o käkade i fredags. Drog till med varsin plankstek.            
2... jag på jobbet
3... suddig men ändå..
4.... John o Matilda på mammas kalas. Vänlig som jag e så tog jag när de åt ;)                                                    


Kommentarer
Postat av: tilda

ja och jag blev ju väldigt vacker.

2008-06-03 @ 20:37:42
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Nina

Gud vad god Johns plankstek ser ut!!! Jag dör en sådan vill jag ha nuuu.

Du ser ju alldeles strålande ut Carro. Du kan inte gått upp så mycket eller hur? Jag borde plugga men sitter här vid datorn istället. Har min sista tenta imorgon sedan är det sommar lov. Härligt.

Kram Nina

2008-06-04 @ 14:14:16
Postat av: Carro

Tilda...det får du allt bjuda på ;)



Nina... ja den va svinigt god! Jodå jag har allt gått upp en del men inte massa kanske. 5kg e det nog nu iaf..Stort LYCKA TILL med tentan!!! Kramar C

2008-06-04 @ 18:55:26
URL: http://caroline79.blogg.se/
Postat av: carro nyqvist

Du e en vacker gravid kvinna!!! helt sjukt. puss

2008-06-10 @ 17:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0