vemod

" Ha det så bra nu då, vi ses säkert på stan"....a nåt sånt säger jag till kunderna just nu varje dag.. En skum känsla att man inte ses typ var sjätte vecka sen, vissa av dom har man verkligen kommit nära o väldigt många har jag haft under alla de 6 år som jag nu jobbat på salongen. Lite vemodigt känns det faktiskt ska jag erkänna..ni vet jag o avsked...:(  Nu ska jag ju inte gå o dö men ifrån varandra kommer man ju, det gäller ju även kollegorna. .... Men jag hoppas att man blir uppringd när det ska färgas hår o andra trevliga tillställningar så man inte helt glöms bort.

Det va dagens tankar.....

Nä nu ska jag säga hej till John som nyss kom inbrummandes på hojjen.. a inte in i huset alltså, på innergår´n ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

jag tycker synd om john, mamma berättade.

2008-07-03 @ 19:08:28
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Dette

Gumman... Dig glömmer man inte bort i första taget! :) Kram

2008-07-04 @ 10:03:43
URL: http://dette.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0