uträttat

Har återigen vart på besök hos min goa barnmorska o allt stod bra till med både mig o liten. Bebisen har nu sjunkit väldigt långt ner, vilket tyder på att det börjar närma sig men huvudet e inte fixerat, vilket det heller inte alltid gör innan den kommer. Igår va det bara tre veckor kvar till det utsatta datumet .....sen kan det ju även ta två veckor efter det.  Vi skrev åxå en berättelse som sjukhuset sen ser när jag kommer in, vilka önskemål jag har ang smärtlindrning o hur jag vill det hela ska gå till....så långt man nu kan va med o bestämma det.

Nu har Lenny vart här, snäll som han e o hjälpt mig med ett nytt e-leg på nya datorn o ikväll ska vi sätta oss o bestämma o skicka in mammadagar så det e klart sen.... Har haft massa på agendan idag men nu sre det ut som det mesta e uträttat.

Mot stranden!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Inte långt kvar nu ! Nova fixerades i vecka 36 och kom 40+4 !



Kram och ta hand om dig ordentligt nu !

2008-07-28 @ 19:08:49
URL: http://www.josefina82.blogspot.com
Postat av: tilda

den kan ju komma på den 6:e augusti så får pappa en bra present :D

2008-07-28 @ 19:52:07
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0