trots allt

Det blev grillkväll igår trots allt, trodde inte John skulle vilja/orka gå efter ett dödsfall inom familjen under dagen. Usch sånt e alltid hemskt sorgligt o ytterligare en gång har man fått "bevisat" att en person aldrig dör ensam. Det där e nästan lite kusligt... min mormor dog ju ganska nyss.. Flera kompisar inom vården har påpekat detta o det är verkligen så. Ledsamt nog.
Men vi kom iaf iväg på grillningen med skitgod pastasallad o kött *mumma* En efter en strömmade in o helt plötsligt satt även delar ur Rydell o Quick mittemot. Tjejen va tydligen från Götene, bara ett par mil härifrån... där ser man. Det hade jag ingen aning om.
De e inga favoriter hos mig direkt men de va verkligen skittrevliga o såg typ likadana ut privat som på scenen. Kläseln stavas SKINN!! :)) Lite härligt ändå med människor som vågar sticka ut så, jag menar när va skinnbrallor inne liksom? Eller, jag menar skinn från topp till tå ;) Men de e rockers ut i fingerspetsarna, no matter what! Fick en stor lyckoönskning om magen innan de tog sin lilla (?) bil mot Stadt. Skojigt... Kom dessutom på att en kille jag känner litegrann jobbar med dom, även han från världsmetropolen Karlsborg såklart, därifrån alla stjärnor e ;)

Nä nu måste jag hasta vidare o få nåt gjort, kanske tom en kopp kaffe i solen...?
Börjar jobba om några timmar.....



bilden från bröllopet ..igen. En skitsvettig John efter spelningen men det e så gulligt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallo !



Ser ut som att vi ev inte hinner åka till Lysekil i helgen, men då kommer snutten på posten isåfall :-) !



Kramis !

2008-07-02 @ 21:04:56
URL: http://www.josefina82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0