fredag

Det vanliga jobbet e klart för dagen men här hemma fortsätter det... tvättar just nu. Blä! Men det e gott att hänga upp det inne med öppna fönster, lööööv sköljmedelslukt som sagt! Måste åxå fixa till mina naglar med den svindyra olja jag köpt idag på Kicks, de blir ganska matta efter ett tag, o än värre när man e i vatten så mycket som jag är. Men med denna ska de bli som nya. Ja, jag gick på reklamen :)

Det e fredag idag o jag har inte den känslan alls..min fredagsbaileys har uteblivit väääldigt länge nu.  Flarran står där i skåpet o hånler varje gång jag öppnar. Ser ut som att även blir fest imorgon, 30-årsfest. Det e sjutton va festerna avlöser varann nu. Typiskt! Så e det aldrig när man klä sig i nåt snyggt o inte i ett tvåmannatält o försöka fixa till sig bäst det går. Men sen har jag lite att ta igen kan man säga. Den där spelningen med Barbados o Magnus i november lockar jäkligt mycket. Jenny (en kompis) som ska ha barn i september har redan fixat barnvakt till det hihi, hon e rolig hon. Kanske skulle anamma hennes grej o göra detsamma.. Men sist jag frågade tyckte John att bebben kunde få komma ut först, innan vi planerade det, det förstår jag inte ;) Äsch det finns flera här som erbjudit sig att hjälpa till mer än gärna o det e man säkert tacksam för.

.................................
Hade hoppats på en eftermiddag i solen men här hopar sig molnen o i luften känns åskan närmre om jag ska va ärlig.

Så jag fortsätter inomhus..

Kommentarer
Postat av: josse

JAG KAN VA BARNVAKT!

2008-07-04 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0