andra planer

Semester? Trodde jag ja... satt hemma i Karlsborg o fikade efter en dag på stranden, jag går in o hämtar våra mobiler av bara farten -beroende som man e! Ser att vi båda har missade samtal från skyddat nummer o John även flera sms. Jag lyssnar av min svarare direkt o efter det så började allt......

En timme senare ungefär e det bestämt att han reser till Umeå med flyg imorron för att spela trummor med Date iaf två dagar...längre vill han troligen inte va iväg.  Så alla fans -passa på!!! :D Tyvärr e det såklart för att den nuvarande trummisen mår mindre bra :( Krya på dej säger jag!!!

Inrepning -vad är det??!!  Finns ingen tid för det alls...det får väl gå på rutin.

Nu hoppas jag bara att bebben stannar i magen tills pappa e hemma igen.


Blev alltså en Karlsborgsresa idag o jag har legat på stranden där som jag inte gjort på säkert 6-7 år. Träffade flera som jag inte sett på typ lika länge -skoj! Käkade kinamat i bersån o sen bar det av till kanlaen o se Rednex som hade sin "kanaltúrne´" o nu kommit till lilla Karlsborg. Man måste ju passa på när det väl händer nåt i byn o inte bara klaga när det inte gör det :)
Nähä nog om det här, jag måste i säng. Imorron ska jag skjutsa John till Götet.

Hoppas jag hittar hem igen ....

Kommentarer
Postat av: Maria

ah synd att han ej spelar på söndag då men förstår om han e orolig att du ska föda medans du e borta. har tyvärr ingen chans att se han på dessa 2 spelningar :(

2008-07-31 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0