30 årsfest

Har jobbat klart för denan veckan o sen vart på stan med Maria o gjort av med ännu lite mer pengar, det e inte svårt det.
Ska ta en dusch nu innan jag ska fara iväg o hämta John o sen till 30 årsfesten...Kanske borde jag åxå ta tag i klädbiten redan nu, det kan ju ta sin tid.... ytterligare en fråga nu, e hur länge John kan inta alkoholhaltiga drycker, det e bara 5 veckor kvar nu o man vet ju inget när den behagar vilja ut..mm det e inte lätt. Nån som har erfarenhet o tips?

Var o kollade på amnings-bh idag,  som alla babblar om att man måste ha...men jag undrar hur jag ska veta nu vilken storlek jag har då?? Hmm... det e ju inte så man skickar ut sin sambo på det uppdraget när barnet e fött  direkt, tror inte han uppskattar att ens gå på den avdelningen med tanke på att han inte kan hålla min väska ens i nödfall :) Men jag gav upp den biten  o sköt det på framtiden, som så mycket annat...

Jossan www.josefina82.blogspot.com va inne på jobbet o överlämnade en supergosig o fin snutte -TACK snälla än en gång!!  Gulligt!! (bild kommer) Vi har inte setts på flera år men det kändes som rätt nyss tyckte jag :)) SKOJ att du kikade in...




 o vet ni vad? på måndag ska jag, mamma o Josse till Ullared !!!!!!!!
*shop till you drop* Sist vi va där hade John sovit en enda timma efter en turne´med Date o va sådär pigg, men har härdade ut fint, hela dan... ;)


KRAM

Kommentarer
Postat av: tilda

du får hänga med men inte jag :(

2008-07-05 @ 16:14:11
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: zara

de finns jätte mkt fint till bebisen där. Allt från lakan nappar och kläder :)

2008-07-05 @ 20:21:11
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0