Thank god it´s friday!!

Äntligen fredag o jag e ledig imorron o tänkte få min förkylning att ge upp för nu e jag trött på den alltså. Ska se Let´s dance ikväll  o jag håller en tumme på att den jag tror kommer bli asbra, blir det -Danny. Även Tony Rickardsson e en härlig pajsare..



Godispåsen blev tyvärr bortglömd på vägen hem o jag e för lat för att gå ut igen så jag håler till godo med chilinötter, inte illa det heller. Till det: morronrock o mysbyxor -ja jag bor i det ja!! Frågor på det?

Dagens:

En kund upplyser oss om att i december månad såg vi solens strålar totalt 14 minuter. Som av en händelse e många trötta, sjuka o deppiga. Förvånad någon??!



Kommentarer
Postat av: Dette

Men se där... Fler som sitter i tv-soffan, äter chilinötter och hejar på Danny! *nice* :D
Kramar

2008-01-26 @ 12:31:07
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Jossan

Har idag köpt mig en morgonrock med tofflor till, där ska jag bo !

2008-01-26 @ 19:29:15
URL: http://www.josefina82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0