nyår...

NYÅR:

Kom till Stenungsbaden med bussen runt tre-tiden o mötte upp alla glada inför kvällen. Lyssnade lite på soundcheck o sen fick vi våra rum. O vilka rum sen!! Superfina rum i eget hus fick vi att dela upp oss två  o två i..Eller ja, Lenny fick ju eget ;) LYX!!
Fixade i ordning oss o gick sedan in på hotellet för supe´n som bestod av förrätt: toast skagen, varmrätt oxfile o potatisgratäng o kokta grönsaker MUMMA!! jag som ännu inte va mätt, fick lite extra via Lenny, alltiallon ;) Det hela avslutades med en citronsorbet med bär till. Killarna spelade sedan en timme i taget ca så vi hade ändå lite tid att umgås kändes det som.  Men en sak jag tänker på än idag är gubben som vakterna tog hand om  o fick va 4 st för att få upp i en stol. Sen när de väl fått upp honom o man insåg att han hade fått låååångt över sin gräns innanför västen , då kommer polarna med en snaps o en drink. Ehhh??? Ringer det ingen klocka för vissa? Han va stor som ett hus o satt o sov typ av fyllan. Schyssta polare tyckte vi...inte. Dessutom hade nån glömt bära honom till toa vid  rätta tidpunkter.,behöver jag säga mer?

Kvällen va  jättetrevlig o jag som normalt har en "mat o sov-klocka" som ringer sova vid 23,  jag la inte huvudet  på kudden förrän efter 3 -de ni! Man e gammal nu :S

Nästa träff med samma människor e nu på onsdag när hela bandet med respektive åker till Åre i ons-sön. Ska bli härligt, även om jag misstänker att jag mest kommer gå promenader o njuta av att va ledig. Ingen höjdare i backen som sagt. När man e ledig gäller hos mig: ingen klocka ställd o det kör jag på även då!! Sååå underbart.

Nä, nu väntar matbordet ....

Kommentarer
Postat av: Annika

Godfortsättning..Ser att du varit sjuk,samma här blev sjuk dagen innan jul afton o är inte frisk än.Nyårs afton hade vi barnbarnen här över natt Oscar gick bra men den lilla skrek i flera tim..Nu börjar jag längta efter dig..stor kram

2008-01-05 @ 11:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0