fullmatad

Min hjärna e just nu fullmatad - med både snor o datainfo! Men det gick att jobba idag, trots allt, vilket jag inte trodde vid sängdags igår. Skam den som ger sig, som det så vackert heter.

O nog e man uppfostrad så på nåt sätt, man går till jobbet med några alvedon innanför västen o sen får det bara gå liksom, alltså e det ofta ett "nära dödenläge" den dagen jag e sjuk från jobbet. Bra eller dåligt - döm själva! Men det e så det är... Känns just nu som ingen nässpray i världen kan lösa den snorpropp som just nu har sitt näste e min snok, men jag hoppas jag har fel o blir överbevisad typ...imorron.

Idag har vi haft en datakille på salongen som försökt lära oss fyra tjejer hur hela systemet funkar: en datanolla med snoken snorfylld o lätt disträ, en som fösökte lära sig med ändå kände tja det kanske går in nån gång, en skärpt som gillade allt o en "positiva Arne" som tyckte det va skiiiitskoj med datorsystem. Försök få in all info hos oss liksom, fyra helt olika... Men det löser sig väl med tiden o e det inte det en lärare ska kunna ;)




Nä nu längtar jag till Anna Pihl
har ny premiär i feb nån gång. Från början va danskan skitjobbig men man vande sig o jag älskar den serien!

En tisdagskväll känns heller inte fulländad när Desperate e borta, men igår såg jag att I en annan del av Köping börjar i feb åxå, då e ju även söndagkvällarna uuunderbara :) Bäst e ju Tobbe!! :)




Kommentarer
Postat av: tilda

i huvudet på gynning är ju nu.
vad gör du för nåt?

2008-01-22 @ 21:19:44
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Ann

Hallo!!
Vem kan då jag vara av dessa???
Du verkar vara positiv till det nya systemet!!!!

2008-01-23 @ 19:34:28
Postat av: Ann

Heej!!!
Vem var då jag av dessa???
Du verkar vara positiv till det nya datasystemet!!

2008-01-23 @ 19:36:14
Postat av: Carro

Ann: Du e den skärpta :) Jag den med snoret i näsan o lite disträ :)Kram ses imorron

2008-01-23 @ 22:10:18
URL: http://www.caroline79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0