frukost -dagens bästa måltid

Söndag brukar vara min fixardag här hemma men ett tag nu har jag vart lat o slarvig, så idag tänkte jag ta tag i det igen...Ni vet allmänt fix: bädda rent, ändra i fönstren o annat.
Idag tänkte jag även ta bort mycket svart vi haft i höst o vinter o fram med lite vårigt limegrönt o så. Jag ser fram mot våren nu jag :) Januari e snart slut o då kan det kvitta med snö åxå känns det som. Nej vår o sommar tack!!!




Nu blir det frukost -dagens bästa måltid om ni frågar mej.. Tror även vår katt e lite smått frullesugen, han har tuttat på mig hela morronen ♥





Kommentarer
Postat av: mamma

är du redan uppe? ja ge Kåven en riktig frukost du,kram mamma

2008-01-20 @ 10:40:28
Postat av: carro

ja jag va vaken tidigt idag, en svart o vit sak som e uppe o vill leka.

2008-01-20 @ 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0