yr

Yrseln när jag sitter e nästan borta men stå orkar jag inte länge. Åh, man vill ju så gärna! Tur att jag e hemma idag med. Hade aldrig kunnat jobba! Det är väl att alla depåer man hade innan e tömda o igår va första dan jag åt nån fast föda o det va inte alls mycket jag fick i mig. Idag har iaf en tallrik yoggi o flingor slinkit ner, plus lite vitaminer. Alltid nåt, men de sa på sjukvårdsupplysningen att det kan ta längre tid att repa sig, så man får väl lyssna på dom. De vet ju mer än mej.

Ikväll ska jag o Zara höras, det e jättelängesen men båda har fullt upp på varsitt håll, det e ju så det blir. Det ska iaf bli skoj att det blir av nu :)

Det va sjukjournalen onsdag det :)


Känner mig ungefär som när man blåst upp några såna här om ni förstår..........



Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vet inte om ni har det där du bor men prova "Hönökaka" (Pågen), det är mjukt och snällt mot magen. Perfekt att äta när man har varit riktigt sjuk.

2008-02-20 @ 19:31:58
URL: http://margona.blogg.se
Postat av: Lenny

Men stackars vännen då! =(
Inte kul å va så sjuk!
*kramar om*

2008-02-20 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0