trollhättan

Vissa svårigheter med tangentbordet idag, har nämligen gjort lösnaglar i Trollhättan. Jösses hur ska detta gå, knäppa byxor mm :S Men va fin man känner sig utan sina sönderbitna naglar!


Blev två tröjor o  o åt en middag i min ensamhet, men det e bara skönt att gå själv i affärer tycker jag. Då kan man kolla på vad man vill o i sin egen takt.
Nu väntar jag på att min nyblivna Svensson kommer hem, han har vart borta ett tag känns det som...
Längtar!
Ska träffa Maria en sväng åxå...


Kommentarer
Postat av: Dette

ÅÅåå naglar som e så fint! Ja men du, ingen risk för att de hänger i duschdraperiet nu då alltså ;) Kram

2008-02-25 @ 16:25:13
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: tilda

vi KANSKE ska till överby på söndag.
kan du inte också komma dit då? om vi ska dit

2008-02-25 @ 17:16:46
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: Angelica Wikström

JAg skall med göra sånna naglar snart =) Det är riktigt fin=) kram på dig / angelica

2008-03-18 @ 13:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0