sminkkurs

På söndag ska jag utnyttja min julklapp jag fick av John, en sminkkus på Make up store. Ska bli hur kul som helst! Intressant att få veta hur mycket fel man gjort genom åren :) Som grädde på moset får man produkter för 500 kr o jag gissar att man handlar lite till. Jag valde att få en källsmake-up med skuggor o så, det e ju det jag mest e intresserad av.. Åh va roligt!




Har nyss klämt i mig alldeles för mycket pastasallad o ska strax slänga mig i soffan o invänta I huvudet på Gynning. Vet inte om jag tycker det e bra eller dåligt men jag vill ändå se det, så det e väl bra då :) Har kommit på att, om hon sänkte ljudnivån i rösten två snäpp skulle de flesta nog gilla/acceptera henne. Hon hetsar upp sig själv på nåt vis o pratar högre o högre...


Nu har jag en sambo hemma varje (?) kväll, förutom på lördag då när han ska "vicka" för den nya som e sjuk. Så än e det inte riktigt definitivt, därför har man nog inte fattat det. Känns helt skumt...och skönt! Idag knepades det ihop ett "avskedsbrev" som har sänts till fancluben, så det finns väl att läsa för medlemmar i nästa brev. Blev smått tårögd när han läste upp de för mig, fina o välvalda ord! ...




Kommentarer
Postat av: mamma

god natt mitt barn!!!!

2008-02-26 @ 23:37:10
Postat av: Anonym

Oj, ser att jag måste kolla mailen genast när jag kommer hem från jobbet! Kanske säkrast att ladda med en näsduk eller två?
Trodde man skulle bli härdad efter "alla" byten av bandmedlemmar, men inte det inte... :S
Vill i allafall passa på att önska er lycka till med allt som "Svenssonlivet" har att erbjuda! =)
Sköt om er!
/Maria

2008-02-27 @ 09:36:03
URL: http://www.d8.nu
Postat av: Anonym

Hmmm..."Postat av:"... kom visst inte med på mitt meddelande...provar igen! =)

2008-02-27 @ 09:38:08
URL: http://www.d8.nu
Postat av: Dette

Attans vad skoj med Make-up store och kurs och grejer... kanske nått sådant man ska unna sig så man får veta hur man ska göra - egentligen!

Kan tro att du tycker det e jobbigt med "avskedet" och brevet och allt... Vet juh hur du e... men hur var det? Det e juh ingen som dör! ;)

Grattis till "svenssonlivet" förresten... Ni kommer få det toppen framöver! *säker*
Kraam

2008-02-27 @ 10:33:16
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: sanna

Åå det är roligt med sminkkurs:)
Jag har gått på 3 st via Make Up store
och jag fick en yttligare i Julklapp av storebror till min 20dag. fint tycker jag :)
Man blir snygg samtidigt som man får bra produkter.
eller?

Om manlighet.. jag håller med dig.
Manilighet är när man vågar spela på sina kvinnliga sidor:) bra svar!
kram

2008-02-27 @ 13:06:25
URL: http://sanna88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0