sjukling

Vilken natt! John vaknade av svår magont som visade sig vara en riktig maginfluensa...USCH!! Så han har hållt på hela natten o e dålig ännu, så nu håller jag alla tummar på att slippa det. Finns inget värre! Men visst känner man efter....noooga. O vi som ska till Ikea idag, det e min skräck, att inte va hemma när man får det utan på stan eller så. Det kommer ju bara över en!
Knapp har den chocken lagt sig innan Ann ringer o undrar om jag haft vattenkoppor? Hennes kille har nämligen fått den nu, 33 år gammal o håller på att klia ihjäl sig. Som tur e har både jag o John haft det (ringde mamsen för säkerhets skull), vi träffades nämligen i onsdags kväll o inkubationstiden e 2-3 veckor. Ingen bältros nu heller hoppas vi!!!

Jag säger som Galenskaparna: men annars e allt bra!! :)

Det va sjukjournalen för idag.


Kommentarer
Postat av: zara

stackare... hoppas de e ngt han ätit så du slipper de..

2008-02-17 @ 11:37:31
URL: http://zara82.blogg.se
Postat av: Jossan

Hua ! Håller alla tummar, magsjuka e det värsta ! Drabbad två gånger denna vinter och det är rekord !

Ha en skön söndag !

2008-02-17 @ 12:17:41
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Dette

Fy faaan något av det värsta man kan få juh! Hoppas att du slipper det!! *håller en tumme*

2008-02-17 @ 14:02:15
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Emma

Hej Carro!!! Fy för Magsjuka.... Håkan har haft det nyss o även barnen men jag klara mig:) Tror det beror på att jag åt hela Vitpeppar korn 10-15st 1-2ggr per dag när de var sjuka o även några dagar efter... det tror jag starkt på..:) Testa det!
Håkan hälsar till dig o John... (tror du man fått höra ett antal meningar om skoter nu när det börjar bli väder för den) :)

2008-02-17 @ 22:21:28
Postat av: tilda

synd att du också blev sjuk!
ja har inte haft maginfluensa sen jag var 6 år :)
den du!
kram syster.

2008-02-18 @ 15:43:11
URL: http://Ttildus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0