segberta

Åh nu e jag mätt igen...hm, nåt ja ständigt skriver känns det som :) Kvällsmaten stod klar när jag  kom från jobbet, finns det nåt bättre? O ja, vi äter ofta hihi!!

Blir en lugn kväll, jag har vart seg hela dan o det började redan i morse..jag som vaknar av minsta pip fattade inget när klockan rinde "gå upp" o va helt groggy när jag sen vackert fick kliva ur sängen. Då vet man att dan blir sån.. Skönt då när man kommer hem på kvällen o drar på sig morronrocken (jasså??)  o  bara får vara liksom. Tror jag ska titta på Roomeservice om en stund, lite smålätt underhållning sådär  o man slipper tänka. Min melodi för dagen!! O den där gotlänningen e rätt söt ;)  Sen blir det nog bingen rätt tidigt, har jag som mål i alla fall....det brukar ju ha en förmåga att bli senare än man tänkt.

Igår fick jag ett sms med ett jätteroligt besked från en kompis, så Jenny om du läser här: FAN va skoj, vad glad jag blev !!!!


En sak till bara...

TACK alla ni som kommenterat, mailat, facebookat mm o önskat oss lycka till i svenssonlivet !!!!

Det värmer!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det blev jag med Vännen ;) kram kram

2008-02-27 @ 20:08:03
Postat av: Din kanske blivande make;)

Va har du för ideal egentligen min duva???
GOTLÄNNINGEN?????
Hoppas inte man ser ut som han bara!!!

2008-02-28 @ 00:03:21
Postat av: tilda

du får komma hem snart!
fast just det, vi kanske ses på söndag.
om mamma vill åka till överby, som hon säkert inte vill.

2008-02-28 @ 18:50:06
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: josse

oj då. johnny lite svartis.. haha.. ida ska vi till ullared. åker vid halv sju så ja slutar 05:45 idag. måste hem o fräscha till mig.. vet du vad ja ska köpa där.. Haha.. kommer ni hem ihelgen eller?

2008-02-29 @ 03:39:20
URL: http://bimbastica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0