om oss..

Hade egentligen inte tänkt att ens lägga nån kommentar till allt, men till o börja med vill jag tacka för alla fina o snälla saker som olika personer har skrivit -TACK för det!

Jag själv e sån att jag oftast skakar av mig saker ganska lätt o bara går vidare, men när någon gör "angrepp" på nära o kära då blir jag tokig. Hade själv inte ens sett när allt drog igång eftersom jag inte hunnit vara inne på några dar, utan fick reda på det via ett sms o kollade då. Alltså, allt e ju helt sjukt! För det första anser jag, men tydligen inte alla, att om man lägger en kommentar eller har en åsikt om något så skriver man under med sitt namn o står för det. Det tillhör väl till vanligt  folkvett...trodde jag?!
Sen hör det till saken att jag är ganska säker på att personen i fråga har mindre insikt i vårt liv än hon/han önskar o därför tror jag att mycket e ren, skär avundsjuka från dennes sida, och en bitterhet att han inte ska vara till deras förfogande längre. Ett pris man får betala, som Zara skrev.

Sen vill jag åxå säga att detta beslut som någon påstår sig veta att jag har tagit - bullshit! Antar att du åker på Johns spleningar o träffat honom där. Har du frågat hur det ligger till med den saken tro? För, som jag skrev i förra inlägget så har han såklart beslutat det helt själv. Frågor på det, någon????

Tänker inte lägga ner mer energi på det här än detta  inlägget, sen hoppas jag att alla vet o förstår att dessa påståenden e helt tagna ur luften o att de kan ta det med ett skratt. Det bästa med alltihop är iaf att vi e lyckliga båda två!! :)

Nu ska vi njuta av vår helg med Johns familj i Kalmar o se melodifestivalen...

PS: Tack för rekordet i antal kommentarer ;)

Kommentarer
Postat av: Dette

Ni e för goa! Ta vara på dig/er och njuuut av helgen OCH att Carola "endast" kom till "andra chansen"! ;) kram

2008-02-16 @ 22:33:57
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: mamma

ha det
bra i Kalmar. Kram mamma

2008-02-16 @ 23:41:51
Postat av: Jossan

Bra skrivet, ha det mysigt nu !

2008-02-17 @ 08:20:24
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Hannah

Jag hoppas att ni har haft det toppen i kalmar o sluppit undan otäcka baciller!

Kram!!!!

2008-02-17 @ 09:26:49
Postat av: Annika

Bra skrivet,blev förbannad när Zara berättade.Du som skrev gå o HÄNG DIG........kramis

2008-02-17 @ 14:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0