konsert

En oändlig dag, varför tod den aldrig slut?? Vissa dar e bara såna.


Igår drog vi världens största " lättnadens suck" tror jag, eller iaf jag! Vissa stirrar ju upp sig mer än andra o vissa får alltid va den lugnande länken. Det e väl tur att inte alla e lika, men ibland önskar jag att jag bara kunde släppa saker o ta problemet när det kommer i så fall.. Jag saknar den genen... Fan ta mamma o pappa! ;)

För andra dagen har jag nu bytt olika ProViva-drycker mot MAT!! Snacka om att jag höll på att gå i taket på min mage. Nu får det va nog med sånt!! Idag föll jag åxå för den hääärliga synden att dra i mig en påse godis, eller snart har jag gjort det :) Men det e verkligen längesen nu!!!! Så jag har vart duktig ändå tycker jag. Vad magen tycker?? Det skiter jag i!
En fredagkväll som denna ska jag storstäda för det e nåt som jag skjutit framför mig sen långt innan vi åkte till Kalmar o nu går det bara inte längre. Dammråttorna dansar vals i otakt!  Jag inväntar bara lite energi, nåt som jag saknat rätt länge.

Inatt påbörjade John sin sista turne´med Date o efter drygt 12 år som heltidmusiker!!  Det känns både och. Jag kommer åxå sakna grabbarna, så goa allihopa! De e ju dessutom världens bästa vänner så jag gissar att det känns i hjärtat! Men de finns ju kvar o nu kommer vi ju ha vissa lediga helger då vi kan åka o titta kanske, eller rent av hälsa på dom hemma. Alla respektive åxå såklart, men jag  o Marie får väl mötas på Överby o shoppa loss emellanåt o Peter bor ju bara 3 mil ifrån oss... Man har ju lärt känna varann ganska väl efter Åre o nyår tillsammans. Eftersom avsked - som ni vet - e det absolut värsta jag vet så e jag glad att jag inte e med o säger "hejdå". Det e bara för mycket o tårarna skulle skvala om jag känner mig rätt. Det låter fjantigt, det e ju inte så att de dör ifrån varann, man kan ju ses liksom, men ändå! Nä, sånt fixar jag bara inte! Det e kanske tur att de e killar :)



Vi såg Jill Johnsson igår ,till Johns stooora förtjusning!! :) När vi väl hittade till Vara som vi vart i  flera gånger, nu va det totalt hjärnsläpp.
Jag tycker åxå hon e super duktig, John tycker att hon e superduktig och supersnygg, kanske framförallt det sista.. O visst såg bruttan bra ut, mycket finare i verkligheten måste jag säga. Hon stod o hälsade alla i hand vid ingången, precis som jag hört o va skittrevlig o spontan!! Sjunga...undrar om hon sjäng när hon kom ut ur mammas mage till o med? Åh va bra! En liten detalj dock: surkärringen bakom mig slet tag i axeln o sa att jag fick lägga av o ta kort. Skit i det du kärring o sköt dej själv! Bittra kärringar!! O folk klagar på ungdomen....
Skitbra konsert även om jag satt o väntade förgäves på hits som "Crazy in love" osv... Tur att John fick sin bild i mobilen (närbild!!!) , annars hade han legat sämnlös av ångest ;)



Mot godispåsen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

den bilden har jag tatt på john :)
tänkte kollat med dig om jag fick komma idag, men jag har så mycket att öva på, prov och föredrag.
kanske kan komma nästa helg, om du kan och vill :)
ja, jag var lite orolig igår jag också.
jag har städat mitt rum idag med.

kram syster.

2008-02-22 @ 19:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0