jag får besök..

Denna fredagen fick jag med mig en godispåse på väg hem iaf, var knappt sugen men jag gissar att suget sätter in när jag slänger mig i soffan framför På Spåret o Let´s Dance. Väntar åxå på Matilda som ska hälsa på mig ikväll o åka med mig tillbaka till Karlsborg imorron. Jag har en del att göra där imorron: förlänga Josses hår o klippa fyra pers. Pust! Gissar att det e fler innan jag kör upp på garageuppfarten, det har en förmåga att bli så. Men det e skönt när det e gjort, då har jag det gjort för ett tag. Men först ska jag jobba imorron på salongen..

Nä det här duger icke, måste dammsuga upp allt damm o de katthår som går innan syster anländer med sin allergi. Hujeda mej om man skulle bli det! Hon som, precis som jag älskar djur o att gosa med dom, vilket e det sämsta hon kan göra.  Men med medicin brukar det gå hyfsat iaf, hon träffar honom ju så sällan. Han har ju dessutom vart hos Josse o Michael det sista när jag har behövt ha med honom dit.

Nä, sista rycket innan soffan kallar!

Soffpotatis e vad jag e....
PS: inte min soffa!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej !
Den blev urbra ! Tack för tipset, kommer definitivt att bli en ny rätt i samlingen !

Kramis !

2008-02-01 @ 20:33:34
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Annika

Vilken rolig bild,fick mig ett gott skratt..kram

2008-02-01 @ 21:31:32
Postat av: mamma

ja vilken rolig bild. Hoppas det går bra med Matildas allergi. Kram mamma

2008-02-01 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0