jag åkte på det

Visst åkte jag på skiten åxå natten efter John. Tror inte jag vart så sjuk sen körtelfebern jag hade i 5an eller nåt. Det e verkligen en pärs o jag e fortfarande inte bra!  Man inser direkt att man inte minns hur hemskt det är, man tror man gör det bara.. Till slut låg jag på toagolvet o sov mellan gångerna, vet hur yr jag blir av denna sjuka.. Då va det bara att resa sig på fötter o sätta "rätt ände" i ringen. Det varierar ju lite ... :S

Nu e "bara" yrseln kvar o jag hoppas den släpper under morgondagen, just nu håller jag huvudet i låg position när jag går o sitter. Undrar varför jag ofta blir sån när jag e sjuk?? Aja, den ska väck!

Nä, mot sängen! Äntligen e denna dag o resa till ända, hemresan va lång när ingen av oss va bra....



Kommentarer
Postat av: Jossan

Krya på dig !

2008-02-20 @ 07:05:05
URL: http://www.josefina82.blogg.se
Postat av: Dette

Uuuuuuuuuuuuuu fy faan det där lät onödigt jobbigt! Säger som Jossan... Krya på dig nu! Kram

2008-02-20 @ 07:52:44
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Annika

Din stackare ,jag lider med dig..Krya på dig..kram

2008-02-20 @ 11:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0