frukost!!

                      Söndag....

Vaknade av en kissetass i ansiktet o bara kände näe, jag går f-n inte upp än. Så jag har glott på Nyhetsmorgon i sängen idag, det e inte varje dag o inte var tionde heller kan jag säga. Men nu e jag på benen o ska fixa frulle -underbart! Det blir hela kitet med ägg, nyponsoppa, macka, a ni vet... Storhandlade  igår så det e såå fullt i skåpen nu, sånt gillar jag!! Igår fanns inte ens mjölk eller smör  så jag fick käka macka med räkost o ett glas vatten till frukost - sådär mumsigt.. Men nu så!!




Tänkte fixa lite här hemma åxå innan jag o Lenny tar en promenix i spåret, vilket e alldeles för längesen det med. Men det e ju så gött när man väl gör det. Ska det va så svårt??

E lite sugen på Överby o shoppa lite men vetitusan....


Idag e absolut sista spelningen för John...usch! Känns nästan lite hemskt men det blir nog bra. Tänk bara att han slipper leva i en väska o neccessär året runt o istället kan ha sina grejer på hylllan hemma. Kommer som sagt bli ett helt annorlunda liv för oss så det blir spännande! Exakt samma tider o helger tillsammans -finns sånt?!
Mm, snart.



Kommentarer
Postat av: tilda

jag har tjatat på mamma om att åka till överby idag jag med.
men de vill hon inte, som vanligt.

2008-02-24 @ 11:05:46
URL: http://Ttildus.blogg.se
Postat av: josse

jag vill åka till överby... ta med mig. john har de nog bra på båten sista spelningen. morsan e ju med.. haha

2008-02-24 @ 18:50:23
Postat av: Dette

Tack för pratstunden vännen.... Nu ser jag med spänning fram emot vad du kan komma fram till för förslag så att vi kan styra upp nått! :) Kram

2008-02-24 @ 19:01:16
URL: http://dette.bloggspace.se
Postat av: Carro

Tilda o Josse:
vi kanske åker dit nästa söndag pratade jag o mamma om..

2008-02-24 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0