skiiiiiit

Vilket roligt uppvaknande..inte.

Gick o hämtade posten o hade fått ett mindre roligt brev på däck som vi beställt o aldrig fått. Så vi fick beställa igen o har nu alltså 4 nya som ni vet. Men nu visar det sig att ytterligare fyra  stycken ligger o väntar på att bli utlösta o det  e för sent o returnera. Man kanske kunde fått ett brev om att de kommit då? Eller ev en påminnelse... Vi har garanterat INTE missat det eftersom vi minst sagt va i kris, vi körde ju med reservdäck urlänge.
Ursäkta språket men jäääävla skit!!!!!!
Det e ju inte direkt någar hundringar det handlar om, så nu e det fullt upp med Konsumentrådgivare o allt möjligt för att få koll på detta. Jag får ont i magen !!! Problemet e att företaget sitter i Hannover o pratar nåååågot knagglig engelska. (värre äm mig!)
ÅÅÅÅH FY FAN FÖR SÅNT HÄR!!!! Det tar sån energi av en till ingen nytta.. Men vi får hoppas att det löser sig.

Annars e läget såhär: John ska träna, Lilly sover o jag ska snart in i duschen för att fixa till mig för att åka till Scandinavium o se Peter Jöback med jobbet ikväll. Har även rivit ut hela garderoben, ja tyvärr överdriver jag inget utan det e så, o det finns inget som jag vill ha, precis i sin ordning alltså. Hade bestämt mig för en klänning som bara e borta, o då menar jag BORTA. Ordningsmannen John går här o skakar på huvudet o hävdar att den inte bara kan försvinna, som så mycket annat i min närhet men DET HAR DEN !! Jag blir tokig snart, därav den utrivna garderoben..
Så nu ligger en spetskjol, linne o en svart glansig bolerojacka framme o ja, jag får väl ta det i brist på annat. Suck. Så trist att åka nånstans o känna sig halvdan o inte helt nöjd, men nu får det bli så eftersom klänningen.....försvunnit. Ibland skulle man va som John o lägga allt i fyrkantiga perfekta högar, det e såååå lätt o hitta då  påstår han :) O ja, hans byrå e aningens prydligare än min kaosgarderob med rasade hyllor o inknödda kläder i en salig röra. HIHI!!! Men det ligger inte för mig, tar nog för lång tid antagligen.

Fort o väl, det följs inte åt säger alltid min farmor.

 Tyvärr har hon väl rätt.



Nähä, nu börjar damernas skidskytte, jag ska in i duschen o Lilly ska äta. Samtidigt.

PRESSAT SCHEMA

   

Vi som ska ut....Emelie, jag, Ann o Åsa


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag hade lovar mig själv att inte köpa mer julklappar till Lilly. Men det har jag visst råkat gjort iaf. På nån vänster?! Har iaf köpt de vi skulle till mamma o pappa. Men kolla va hjärtana kostar o så, för jag vill gärna ha en. Innan jul. Kolla även upp den 19e. Kram

2008-12-12 @ 23:43:13
URL: http://josefinebjorhed.bloggsida.se
Postat av: tilda

jag och mamma försökte precis baka pepparkakor men inte fan gick det bra, så vi slängde degen.

2008-12-13 @ 15:52:46
URL: http://ttildus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0