göra om...

Ni vet ju att jag älskar Mia o Klara o nu har jag även hittat Mias blogg !!!! Hon e ju för härlig, humor blandas med blodigt allvar, gråt med skratt.....

Läs själva


http://www.mama.nu/blogg/mias-blogg/




För tillfället ser vi, eller snarare John, på tv medan jag febrilt försöker få honom att intressera sig för att designa om vårt ena rum här hemma. Lättare sagt än gjort. Han tillhör skaran som gärna vill ha det snyggt här hemma men inte orkar göra nåt för det :D
 Dessvärre har jag helt kört fast för den enda ide´n jag kom på föll honom inte direkt i smaken. Jag skulle gärna åka till Ikea för att få lite ideér men som alla vet så vägrar han åka dit innan vi vet hur vi ska ha det. Det lär med andra ord ta ett tag inna vi styr kosan dit...
Jag får liksom ingen ro innan det e löst, ni kanske vet känslan? Det e liksom bara påbörjat o inget e klart så det e därför det just nu e ett alltiallorum, vilket jag bara avskyr. Men jag kan verkligen inte se framför mig hur vi ska ha det. Så Irriterande.
 Roomservice, här har ni ett mission (impossible?) !! På köpet skulle man dessutom få se den söta av dom, det negativa e bara att man blir med i tv vilket inte e min melodi.. Undrar om man själv bekostar det hela eller om det e Kanal 5 som står för kalaset..?
Man blir ju så hemmablind hos sig själv o de skulle säkert ha en massa ideér. Fatta vilken inspiration o fantasi  såna människor har... sånt som jag saknar :) Beundransvärt! När man ser hela rum i ordninggjorda i kataloger  o tex på EM eller Ikea så måste man ju köpa allt som e uppställt för att få till samma känner man, vilket lär kosta åtskilliga tusenlappar. De e inte dumma. Man skulle istället vilja ha massa tips på relativt små o billiga saker att göra, som ändå förändrar.
Jag har ju iaf börjat förändra så smått, med min tygtavla, hihi.


Nån med duktigt sinne för design får gärna höra av sig.
Helst innan jag får bryt.


Bild www.em.se

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

Kolla med kanal5

2008-12-07 @ 00:08:11
URL: http://mariachen.blogg.se/
Postat av: Amanda

kolla i tidningen "lantliv" om det är sådan stil du söker, en underbar tidning med undersköna hem!

2008-12-07 @ 01:02:34
URL: http://margona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0